Logo del Servei de Revistes Digitals Logo de la Universitat Autònoma de Barcelona
  • Llengua
    • English
    • Español (España)
  • Registre
  • Inici de la sessió
Passar al contingut principal Passar al menú de navegació principal Passar al peu de pàgina del lloc
  • Últim número
  • Arxius
  • Avisos
  • En premsa
  • Quant a
    • Sobre la revista
    • Trameses
    • Equip editorial
    • Indexació
    • Congressos
    • Avaluació cega
    • Indicadors InvesD i HE
    • Indicadors InnovD
    • Intereses de revisión
    • Declaració de privacitat
    • Contacte de la revista
  • Fer una tramesa
  • Registar
Cerca
  1. Pàgina d'inici /
  2. Cerca

Cerca

Filtres avançats
Des del
Fins al

Resultats de la cerca

S'han trobat 27 elements.
  • L'ensenyament de la gravitació universal de Newton orientada per la història i filosofia de la ciència: una proposta didàctica amb un enfocament en la argumentació
    Elder Sales Teixeira, Olival Freire Junior, Ileana Maria Greca
  • Modelització, argumentació i transferència de coneixement sobre el sistema immunològic a partir d'una controvèrsia sobre vacunació en futurs docents
    Gurutze Maguregi González, Araitz Uskola Ibarluzea, Begoña Burgoa Etxaburu
  • L'argumentació i la reflexió en els processos de millora dels professors universitaris colombians de ciència en actiu. Aplicació d'estratègies formatives sobre ciència, aprenentatge i ensenyament
    John Jairo Briceño Martínez
  • Raonaments basats en el concepte de límit finit d'una funció en un punt
    José Antonio Fernández Plaza, Juan Francisco Ruiz-Hidalgo, Luis Rico
  • Competencias para mejorar la argumentación y la toma de decisiones sobre conservación de la biodiversidad
    Francesc Xavier Martínez Bernat, Ignacio García Ferrandis, Javier García Gómez
  • Articulació de l'ús de proves i el model de flux d'energia en els ecosistemes en arguments d'alumnat de batxillerat
    Beatriz Bravo Torija, María Pilar Jiménez Aleixandre
  • Les pràctiques científiques a infantil. Una aproximació a l’anàlisi del currículum i dels plans de formació del professorat
    Inés Mosquera Bargiela, Blanca Puig, Paloma Blanco Anaya
  • La ciencia recreativa como herramienta para motivar y mejorar la adquisición de competencias argumentativas
    Óscar Raúl Lozano Lucia
  • L'argumentació de professors de Química en formació inicial (Pràctica Professional Docent II): un estudi de cas a Colòmbia
    Pablo Antonio Archila
  • Trabajar la argumentación a través de un juego de rol: ¿debemos instalar el cementerio nuclear?
    Beatriz Crujeiras-Pérez, Carolina Martín-Gámez, Naira Díaz-Moreno, Alicia Fernández-Oliveras
  • El impacto ambiental de la alimentación: argumentos de alumnado de Magisterio y Secundaria
    Pablo Brocos, María Pilar Jiménez-Aleixandre
  • Argumentació i ús de proves: realització d'inferències sobre una seqüència d'icnites
    Paloma Blanco Anaya, Joaquín Díaz de Bustamante
  • La argumentación en clases universitarias de física: una perspectiva retórica.
    Thamara Fagundez, Marina Castells
  • Anàlisi dels arguments elaborats per estudiants de cursos introductoris de Física universitària davant situacions problemàtiques
    Mikel Ceberio Garate, José Manuel Almudí García, José Luis Zubimendi Herranz
  • Competencia de argumentación en la interpretación de gráficas funcionales
    Horacio Cristian Solar Bezmalinovic, Carmen Azcárate Giménez, Jordi Deulofeu Piquet
  • Canvi en les concepcions dels docents sobre l'argumentació i el seu desenvolupament a classe de ciències
    Francisco Javier Ruiz Ortega, Conxita Márquez Bargalló, Oscar Eugenio Tamayo Alzate
  • ¿Podemos cazar ranas? Calidad de los argumentos de alumnado de primaria y desempeño cognitivo en el estudio de una charca
    Ramón López Rodríguez, María Pilar Jiménez Aleixandre
  • Trabajando la respuesta ante enfermedades de origen alimentario a través del juego de rol
    Lucía Casas-Quiroga, Beatriz Crujeiras-Pérez
  • Análisis del uso de un simulador de colisiones para resolver un accidente de tráfico
    Víctor López Simó, David Ferrer Sánchez
  • Análisis del determinismo en una tarea de genética sobre una enfermedad animal
    Noa Ageitos, Blanca Puig
  • Construcción de un instrumento para mirar profesionalmente la gestión comunicativa de docentes de matemática
    Victoria Arriagada , Ceneida Fernández , Horacio Solar
  • Razonamiento y argumentación en ciencias. Diferentes puntos de vista en el currículo oficial
    Silvia García de Cajén, José Manuel Domínguez Castiñeiras, Eugenio García-Rodeja Fernández
  • Discusiones y argumentación en la enseñanza de las ciencias: prácticas y desafíos docentes
    Florencia Gómez Zaccarelli, Natalia Cándido Vendrasco, Victoria Arriagada Jofré
  • Discurso de aula y argumentación en la clase de ciencias: cuestiones teóricas y metodológicas
    María Pilar Jiménez Aleixandre, Joaquín Díaz de Bustamante
1 - 24 de 27 elements 1 2 > >> 

editor

Editors

  • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
  • Universitat de València (UV)

indexada

Indexació

  • Web of Science
        JIF 2024 = 1,1 - Q3
  • Scopus
  • FECYT - Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología
  • SCImago Journal & Country Rank

Llista completa >>

Número actual

  • Logotip Atom
  • Logotip RSS2
  • Logotip RSS1

Informació

  • Per a lectors/es
  • Per als autors/ores
  • Per als bibliotecaris/àries

eISSN: 2174-6486  I  ISSN: 0212-4521  I  Declaració de privacitat
Aquesta revista forma part del servei de Revistes Digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Creative Commons License

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.

Més informació sobre el sistema de publicació, la plataforma i el flux de treball d'OJS/PKP.