Estudi dels nivells de raonament de Van Hiele en alumnes de centres d'ensenyament vulnerables d'educació mitjana a Xile
Resum
Presentem els resultats d'una recerca enfocada a millorar l'aprenentatge de la geometria i l'adquisició de destreses de raonament matemàtic d'estudiants de 2n. any mitjà de centres d'ensenyament secundari vulnerables de Xile. S'ha dissenyat un experiment d'ensenyament, amb grups experimental i control, basat en una unitat d'ensenyament, dissenyada d'acord amb els nivells i les fases de Van Hiele, i en un pretest i un postest, per avaluar el canvi en el nivell de raonament dels estudiants derivat de la intervenció. Els resultats mostren una diferència significativa, a favor del grup experimental, en el desenvolupament del nivell de raonament dels estudiants.Paraules clau
Van Hiele, geometria, semblança, centres vulnerables, educació secundària a XilePublicades
2016-03-03
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2016 María de las Mercedes Aravena Díaz, Ángel Gutiérrez Rodriguez, Adela Jaime Pastor
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.