Estat de la qüestió sobre l'aprenentatge i l'ensenyament de la radioactivitat a l'educació secundària
Resum
En el present treball es realitza una revisió bibliogràfica sobre les dificultats d'ensenyament i aprenentatge en el camp conceptual de la radioactivitat. Es duu a terme l'anàlisi des de diferents perspectives: idees prèvies dels alumnes, idees de professors en formació, activitats d'aula i propostes didàctiques. S'exploren les causes d'aquestes dificultats i s'obtenen grans coincidències entre les idees d'alumnes i professors en formació.Paraules clau
revisió bibliogràfica, didàctica de les ciències, radioactivitat, idees prèvies, pensament del professoratPublicades
03-11-2015
Com citar
Corbelle Cao, J., & Domínguez Castiñeiras, J. M. (2015). Estat de la qüestió sobre l’aprenentatge i l’ensenyament de la radioactivitat a l’educació secundària. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 33(3), 137–158. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1807
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Javier Corbelle Cao, José Manuel Domínguez Castiñeiras

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.