Estat de la qüestió sobre l'aprenentatge i l'ensenyament de la radioactivitat a l'educació secundària

Autors/ores

  • Javier Corbelle Cao IES Arcebispo Xelmírez 1
  • José Manuel Domínguez Castiñeiras Universidad de Santiago de Compostela

Resum

En el present treball es realitza una revisió bibliogràfica sobre les dificultats d'ensenyament i aprenentatge en el camp conceptual de la radioactivitat. Es duu a terme l'anàlisi des de diferents perspectives: idees prèvies dels alumnes, idees de professors en formació, activitats d'aula i propostes didàctiques. S'exploren les causes d'aquestes dificultats i s'obtenen grans coincidències entre les idees d'alumnes i professors en formació.

Paraules clau

revisió bibliogràfica, didàctica de les ciències, radioactivitat, idees prèvies, pensament del professorat

Biografia de l'autor/a

Javier Corbelle Cao, IES Arcebispo Xelmírez 1

Profesor de enseñanza secundaria de la materia de Física y Química

Publicades

2015-11-03

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.