Avaluació dels coneixements didàctic-matemàtics per a l'ensenyament de la probabilitat dels professors d'educació primària en actiu
Resum
La finalitat d'aquesta recerca és avaluar el coneixement didàctic-matemàtic per a l'ensenyament de la probabilitat que posseeixen els professors d'Educació Primària en actiu. Aquest propòsit cobra importància si considerem que la probabilitat s'ha incorporat de forma progressiva en el currículum escolar de nombrosos països (NCTM, 1989; NCTM, 2000; CCSSI, 2010; MEC, 2007; MINEDUC, 2012), la qual cosa representa un veritable desafiament per al professorat en actiu, sobretot pels mestres d'Educació Primària, els qui en la seva majoria no han rebut preparació sobre la probabilitat i la seva didàctica durant la seva formació inicial.Paraules clau
coneixement didàctic-matemàtic, probabilitatPublicades
03-06-2015
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Claudia Alejandra Vásquez Ortiz

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.