Avaluació dels coneixements didàctic-matemàtics per a l'ensenyament de la probabilitat dels professors d'educació primària en actiu

Autors/ores

  • Claudia Alejandra Vásquez Ortiz Pontificia Universidad Católica de Chile

Resum

La finalitat d'aquesta recerca és avaluar el coneixement didàctic-matemàtic per a l'ensenyament de la probabilitat que posseeixen els professors d'Educació Primària en actiu. Aquest propòsit cobra importància si considerem que la probabilitat s'ha incorporat de forma progressiva en el currículum escolar de nombrosos països (NCTM, 1989; NCTM, 2000; CCSSI, 2010; MEC, 2007; MINEDUC, 2012), la qual cosa representa un veritable desafiament per al professorat en actiu, sobretot pels mestres d'Educació Primària, els qui en la seva majoria no han rebut preparació sobre la probabilitat i la seva didàctica durant la seva formació inicial.

Paraules clau

coneixement didàctic-matemàtic, probabilitat

Publicades

2015-06-03

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.