Què ensenyar a l'educació obligatòria sobre l'alimentació i l'activitat física? Un estudi amb experts

Autors/ores

  • Lourdes Pérez de Eulate González
  • Enrique Llorente Cámara
  • Valentín Gavidia
  • Carlos Caurín
  • Mª José Martínez Universitat de València

Resum

Aquest treball pretén identificar els problemes més rellevants per a l'educació obligatòria en el camp de l'alimentació i l'activitat física des del punt de vista de l'educació per a la salut. Per a això, es va realitzar una revisió bibliogràfica i una consulta a experts a través d'un estudi Delphi i d'una trobada presencial. Aquesta combinació ha permès consensuar entre diferents sectors professionals no solament una llista de problemes i continguts competencials necessaris sinó també aquells considerats com a prescindibles. Els resultats d'aquest estudi permetran actualitzar l'educació alimentària a l'escola i replantejar-se el currículum des d'una perspectiva que integri l'ensenyament d'ambdues àrees des de la promoció de la salut.

Paraules clau

educació alimentària, activitat física, educació obligatòria, competències, mètode Delphi

Publicades

2015-03-03

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.