Equip editorial

Direcció científica

Edelmira Badillo Jiménez. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. España

Jordi Solbes Matarredona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España

Altres consellers

Digna Couso Lajaron. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. España

Anna R. Esteve Martínez. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España

Juan Gutiérrez Soto. Departament de Didàctica de les Matemàtica. Universitat de València. España

Núria Planas Raig.  Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. España

Gestió editorial

Felipe Corredor Álvarez

Consell de redacció

Ana María Abril Gallego. Departamento de Didáctica de las Ciencias. Universidad de Jaén. España

Lluís Albarracín Gordo. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. Universitat Autònoma de Barcelona. España

David Arnau Vera. Departament de Didàctica de la Matemàtica. Universitat de València. España

José Cantó Doménech. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España

Consuelo Domínguez Sales. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España

Anna R. Esteve Martínez. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España

Ceneida Fernández Verdú. Departamento Innovación y Formación Didáctica. Universidad de Alicante. España

Valentín Gavidia Catalán. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España

Carme Grimalt-Alvaro. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. Universitat Autònoma de Barcelona. España

Julià Hinojosa Lobato. Departament d'Educació Lingüística i Literària i de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica. Universitat de Barcelona. España

Rut Jiménez-Liso. Departamento de Educación. Universidad de Almeria. España

Victor López Simó. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. Universitat Autònoma de Barcelona. España

Anna Marbà-Tallada. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. Universitat Autònoma de Barcelona. España

Fatima Rodríguez Marín. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales. Universidad de Sevilla. España

Consell assessor

Agustín Adúriz-Bravo, Instituto Cefiec, Facultad de Ciencias Exactas y Naturales, Universidad de Buenos Aires. Argentina

Fanny Angulo Delgado, Departamento de Enseñanza de las Ciencias y las Artes, Facultad de Educación, Universidad de Antioquia. Colòmbia

Catherine Bruguière, Epistémologie et Didactique de la Biologie , Inspe de Lyon. França

Leonor Camargo Uribe, Departamento de Matemáticas, Universidad Pedagógica Nacional. Colòmbia

Antonia Candela, Departamento de Investigaciones Educativas, Centro de Investigación y de Estudios Avanzados del Ipn. Mèxic

Marcelo de Carvalho Borba, Instituto de Geociências E Ciências Exatas, Universidade Estadual Paulista “Júlio de Mesquita Filho” (Unesp). Brasil

Lydia R. Galagovsky, Instituto Centro de Formación E Investigación En Enseñanza de las Ciencias (Cefiec), Facultad de Ciencias Exactas y Naturales, Universidad de Buenos Aires. Argentina

Alma Adrianna Gómez-Galindo, Unidad Monterrey, Cinvestav. Mèxic

Ángel Gutiérrez Rodríguez. Departament de Didàctica de la Matemàtica. Universitat de València. España

María Pilar Jiménez Aleixandre, Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales, Universidade de Santiago de Compostela. Espanya

Rosária Justi, Departamento de Química, Universidade Federal de Minas Gerais. Brasil

Isabel Martins, Núcleo de Tecnologia Educacional Para a Saúde, Universidade Federal do Rio de Janeiro (Nutes/Ufrj). Brasil

Conxita Márquez Bargalló. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. España

Vicente Mellado Jiménez, Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas, Universidad de Extremadura. Espanya

Cristian Merino Rubilar, Instituto de Química, Pontificia Universidad Católica de Valparaíso. Xile

Judit Moschkovich, Education Department, University of California at Santa Cruz. EE.UU

Marcela Cecilia Párraguez González, Instituto de Matemáticas, Pontificia Universidad Católica de Valparaíso. Xile

Francisco Javier Perales Palacios, Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales. Universidad de Granada. Espanya

Maurício Pietrocola, Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Brasil

Núria Planas, Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. Espanya

João Pedro da Ponte, Instituto de Educação, Universidade de Lisboa. Portugal

Lluis Puig Espinosa, Departament de Didàctica de la Matemàtica, Universitat de València. Espanya

Mario Quintanilla-Gatica, Departamento de Didáctica, Facultad de Educación, Universidad Católica de Chile. Xile

Luis Radford, École des Sciences de L’éducation, Université Laurentienne. Canadà

Pedro Rocha dos Reis, Instituto de Educação, Universidade de Lisboa. Portugal

Neus Sanmartí Puig, Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. Espanya

Manuel Santos Trigo, Departamento De Matemática Educativa, Cinvestav, Instituto Politécnico Nacional (IPN). Mèxic

Graça Simões de Carvalho, CIEC- Centro de Investigação em Estudos da Criança, Instituto de Educação, Universidade do Minho. Portugal

Jorge Soto Andrade, Departamento de Matemáticas, Universidad de Chile. Chile

Vicente Talanquer, Departamento de Química Y Bioquímica, Universidad de Arizona. EE.UU.

Oscar Eugenio Tamayo Alzate, Universidad de Caldas - Universidad Autónoma de Manizales, Departamento de Estudios Educativos. Colòmbia

Paola Valero, Department of Mathematics and Science Education, Stockholm University. Suècia

Manuela Welzel-Breuer, Institute for Science, Geography and Technical Engineering, Physics Department, University of Education Heidelberg. Alemània