Equip editorial
Direcció científica
Edelmira Badillo Jiménez. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. España
Jordi Solbes Matarredona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. EspañaAltres consellers
Digna Couso Lajaron. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. España
Anna R. Esteve Martínez. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España
Juan Gutiérrez Soto. Departament de Didàctica de les Matemàtica. Universitat de València. España
Núria Planas Raig. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. EspañaGestió editorial
Felipe Corredor Álvarez
Consell de redacció
Ana María Abril Gallego. Departamento de Didáctica de las Ciencias. Universidad de Jaén. España
Lluís Albarracín Gordo. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. Universitat Autònoma de Barcelona. España
David Arnau Vera. Departament de Didàctica de la Matemàtica. Universitat de València. España
José Cantó Doménech. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España
Consuelo Domínguez Sales. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España
Anna R. Esteve Martínez. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España
Ceneida Fernández Verdú. Departamento Innovación y Formación Didáctica. Universidad de Alicante. España
Valentín Gavidia Catalán. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. España
Carme Grimalt-Alvaro. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. Universitat Autònoma de Barcelona. España
Julià Hinojosa Lobato. Departament d'Educació Lingüística i Literària i de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica. Universitat de Barcelona. España
Rut Jiménez-Liso. Departamento de Educación. Universidad de Almeria. España
Victor López Simó. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. Universitat Autònoma de Barcelona. España
Anna Marbà-Tallada. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals. Universitat Autònoma de Barcelona. España
Fatima Rodríguez Marín. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales. Universidad de Sevilla. EspañaConsell assessor
Agustín Adúriz-Bravo, Instituto Cefiec, Facultad de Ciencias Exactas y Naturales, Universidad de Buenos Aires. Argentina
Fanny Angulo Delgado, Departamento de Enseñanza de las Ciencias y las Artes, Facultad de Educación, Universidad de Antioquia. Colòmbia
Catherine Bruguière, Epistémologie et Didactique de la Biologie , Inspe de Lyon. França
Leonor Camargo Uribe, Departamento de Matemáticas, Universidad Pedagógica Nacional. Colòmbia
Antonia Candela, Departamento de Investigaciones Educativas, Centro de Investigación y de Estudios Avanzados del Ipn. Mèxic
Marcelo de Carvalho Borba, Instituto de Geociências E Ciências Exatas, Universidade Estadual Paulista “Júlio de Mesquita Filho” (Unesp). Brasil
Lydia R. Galagovsky, Instituto Centro de Formación E Investigación En Enseñanza de las Ciencias (Cefiec), Facultad de Ciencias Exactas y Naturales, Universidad de Buenos Aires. Argentina
Alma Adrianna Gómez-Galindo, Unidad Monterrey, Cinvestav. Mèxic
Ángel Gutiérrez Rodríguez. Departament de Didàctica de la Matemàtica. Universitat de València. España
María Pilar Jiménez Aleixandre, Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales, Universidade de Santiago de Compostela. Espanya
Rosária Justi, Departamento de Química, Universidade Federal de Minas Gerais. Brasil
Isabel Martins, Núcleo de Tecnologia Educacional Para a Saúde, Universidade Federal do Rio de Janeiro (Nutes/Ufrj). Brasil
Conxita Márquez Bargalló. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. España
Vicente Mellado Jiménez, Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas, Universidad de Extremadura. Espanya
Cristian Merino Rubilar, Instituto de Química, Pontificia Universidad Católica de Valparaíso. Xile
Judit Moschkovich, Education Department, University of California at Santa Cruz. EE.UU
Marcela Cecilia Párraguez González, Instituto de Matemáticas, Pontificia Universidad Católica de Valparaíso. Xile
Francisco Javier Perales Palacios, Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales. Universidad de Granada. Espanya
Maurício Pietrocola, Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Brasil
Núria Planas, Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. Espanya
João Pedro da Ponte, Instituto de Educação, Universidade de Lisboa. Portugal
Lluis Puig Espinosa, Departament de Didàctica de la Matemàtica, Universitat de València. Espanya
Mario Quintanilla-Gatica, Departamento de Didáctica, Facultad de Educación, Universidad Católica de Chile. Xile
Luis Radford, École des Sciences de L’éducation, Université Laurentienne. Canadà
Pedro Rocha dos Reis, Instituto de Educação, Universidade de Lisboa. Portugal
Neus Sanmartí Puig, Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona. Espanya
Manuel Santos Trigo, Departamento De Matemática Educativa, Cinvestav, Instituto Politécnico Nacional (IPN). Mèxic
Graça Simões de Carvalho, CIEC- Centro de Investigação em Estudos da Criança, Instituto de Educação, Universidade do Minho. Portugal
Jorge Soto Andrade, Departamento de Matemáticas, Universidad de Chile. Chile
Vicente Talanquer, Departamento de Química Y Bioquímica, Universidad de Arizona. EE.UU.
Oscar Eugenio Tamayo Alzate, Universidad de Caldas - Universidad Autónoma de Manizales, Departamento de Estudios Educativos. Colòmbia
Paola Valero, Department of Mathematics and Science Education, Stockholm University. Suècia
Manuela Welzel-Breuer, Institute for Science, Geography and Technical Engineering, Physics Department, University of Education Heidelberg. Alemània