Estratègies didàctiques innovadores en l'ensenyament de les ciències. Estudi de cas: els mestres del Patronat d'Educació Rural de València (1958-1985)
Resum
Aquest treball aborda la reintroducció d'estratègies didàctiques en ciències experimentals al món rural de la província de València que va tenir lloc a partir dels anys 60 del segle passat. Per a això s'han analitzat documents relatius al Patronat d'Educació Rural (1958-1985), organisme depenent de la Diputació de València constituït amb l'objectiu de millorar l'educació en zones rurals de la província. La metodologia utilitzada en la recerca es fonamenta en el mètode analític descriptiu mitjançant la cerca, revisió i anàlisi de fonts històriques i iconogràfiques dipositades en l'Arxiu de la Diputació Provincial de València. La recerca pretén posar de manifest l'abast i el paper essencial que van tenir els mestres i mestres del Patronat d'Educació Rural en la modernització i europeïtzació educativa del món rural valencià.Paraules clau
recerques en ciències experimentals, estratègies didàctiques, educació rural, formació del professoratPublicades
07-06-2017
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2017 Ignacio García Ferrandis, Amparo Vilches Peña, Xavier Garcia Ferrandis

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.