Seqüències d'ensenyament i aprenentatge basades en resultats de recerca: proposta d'un marc teòric per a l'abordatge de la teoria especial de la relativitat
Resum
En aquest treball s'analitza el disseny d'una seqüència d'ensenyament aprenentatge (SEA) des d'una perspectiva contextualitzada per a l'ensenyament de la física en el nivell secundari que emfatitza la necessitat de trobar coherència entre les diverses perspectives teòriques utilitzades per elaborar-la. Aquesta proposta pretén avançar, en relació amb altres propostes didàctiques existents, proposant l'articulació d'aspectes epistemològics, psicològics i didàctics. S'exemplifica la potencialitat del marc teòric amb una anàlisi crítica del disseny, la implementació i l'avaluació d'una SEA per a la teoria especial de la relativitat (TER).Paraules clau
seqüències d'ensenyament aprenentatge, teoria especial de la relativitat, escola secundàriaPublicades
03-03-2017
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2017 Irene Arriassecq, Ileana María Greca, Esther Elisabet Cayul

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.