Comprensió dels sistemes de numeració. Models i tasques

Autors/ores

  • Antonio Luis Ortiz Villarejo Didáctica de la Matemática. Universidad de Málaga
  • José Luis González Marí Profesro Titular de la Universidad de Málaga

Resum

En el present article s'exposen els aspectes fonamentals d'un estudi realitzat amb alumnes del grau de Maestro d'Educació Primària, en el qual s'utilitza un model per a la interpretació i valoració de la comprensió del coneixement matemàtic dels sistemes de representació numèrica. Els resultats posen de manifest que els alumnes inicien els estudis amb un domini merament tècnic, limitat i amb llacunes de comprensió que milloren significativament al llarg del procés formatiu.

Paraules clau

comprensió del coneixement matemàtic, sistema de numeració decimal, sistemes de representació numèrica, formació inicial de professors de primària

Biografia de l'autor/a

José Luis González Marí, Profesro Titular de la Universidad de Málaga

Departamento de Didáctica de la Matemática, CC. SS. y CC. EE.

Profesor Titular

Docencia en Grados de Maestro y Máster Profesorado

Publicades

03-11-2016

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.