Significat escolar de les raons trigonomètriques elementals
Resum
En aquest article presentem alguns resultats d'un estudi exploratori relatiu a les maneres en què un grup d'estudiants de batxillerat expressen i interpreten les nocions trigonomètriques de sinus i cosinus. L'objectiu de la recerca és indagar sobre les representacions, conceptes, nocions i sentits que els estudiants empren quan se'ls demana descriure o mostrar el sinus i el cosinus d'un angle. L'anàlisi realitzada sobre les produccions d'aquest grup fa emergir una categorització de diferents respostes, les relacions de les quals es discuteixen i interpreten. Els resultats mostren diversos tipus de representacions i sentits, alguns ja reconeguts en altres estudis, juntament amb altres nous. L'escassetat de recerques relacionades amb el significat escolar de les nocions de sinus i cosinus aporta interès afegit a aquest estudi.Paraules clau
raons trigonomètriques, representacions, significatPublicades
03-11-2016
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2016 Enrique Martin Fernández, Juan Francisco Ruiz Hidalgo, Luis Rico

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.