Percepcions d'estudiants per a mestres d'educació primària sobre els models analògics com a recurs didàctic
Resum
En aquest article s'investiguen les opinions de 169 alumnes del Grau d'Educació Primària sobre la utilitat de diversos models analògics empleats en la seva formació sobre el fenomen de les estacions. Per a això, en finalitzar l'experiència d'aprenentatge sobre dita tòpica, se'ls va administrar un qüestionari a fi de valorar les seves percepcions sobre aquest tema. En ell, es van contemplar dues variables: el model concret avaluat i la població a la qual va dirigit (mestres enfront d'alumnes de primària). Els resultats obtinguts van mostrar nivells de valoració que anaven de moderats a alts. A més, la variabilitat de les respostes s'explicava millor a partir de la idiosincràsia del model avaluat que en funció del tipus de subjecte destinatari. No obstant això, no sempre la intencionalitat didàctica dipositada pel docent en cada recurs va ser adequadament percebuda pels participants.Paraules clau
formació de mestres, models analògics, modelització, percepcions, sistema Sol-TerraPublicades
03-11-2016
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2016 Natalia Jiménez-Tenorio, Lourdes Aragón Núñez, José María Oliva Martínez

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.