Química Verda i Sostenibilitat a l'educació en ciències en secundària
Resum
Aquest treball es planteja estudiar el paper de la Química Verda a l'educació científica per contribuir, des d'aquest camp, a la Ciència de la Sostenibilitat i, per tant, a la transició cap a societats sostenibles. Es mostraran uns primers resultats d'una recerca duta a terme sobre l'atenció que l'ensenyament secundari i la pròpia recerca en el camp de la didàctica de les ciències estan prestant a les aportacions de la Química Verda, i la possibilitat de la seva incorporació en la formació de la ciutadania i l'adopció de mesures necessàries per contribuir a la construcció d'un futur sostenible. Es pretén així respondre a les nombroses crides perquè l'educació, tota l'educació i molt en particular l'ensenyament de les ciències, pari esment als problemes i desafiaments que afecten a la humanitat, contribuint a la cerca de solucions i a la formació d'una ciutadania responsable i preparada per a la presa de decisions.Paraules clau
química verda, sostenibilitat, educació científica, ciència de la sostenibilitat, interaccions CTSAPublicades
2016-06-03
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2016 Laura Mascarell, Amparo Vilches Peña
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.