Què pensaven els estudiants de la diplomatura de mestre d'educació primària sobre les classes de ciències de les seves pràctiques d'ensenyament?

Autors/ores

  • Antonio de Pro Bueno Universidad de Murcia
  • Rosa María Nortes Martínez-Artero Universidad de Murcia

Resum

En el nostre sistema educatiu es succeeixen les reformes amb bastant celeritat. Creiem que cal disposar d'informació sobre el que ha succeït amb cadascuna d'elles per poder valorar què aporta la següent. En aquest treball ens hem ocupat del títol de Diplomat en Mestre (Especialitat d'Educació Primària). Hem volgut trobar respostes a l'interrogant: què pensaven els futurs mestres –formats en aquell pla d'estudis– de l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències que es van trobar durant les seves pràctiques d'ensenyament? Els resultats ens porten a establir conclusions respecte a l'ensenyament de les ciències en educació primària i a identificar alguns assoliments i febleses de la titulació esmentada.

Paraules clau

formació inicial de mestres, visió de l'ensenyament de les ciències, educació primària, pràctiques d'ensenyament, reforma curricular

Biografies de l'autor/a

Antonio de Pro Bueno, Universidad de Murcia

Formación del profesorado. Enseñanza y aprendizaje de la Física. Diseño, aplicación y evaluación de propuestas. Contextualización. Indagación. Materiales curriculares.

Rosa María Nortes Martínez-Artero, Universidad de Murcia

Formación de profesorado. Enseñanza y aprendizaje de la Matemática.

Publicades

03-03-2016

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.