Les emocions en l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències en educació secundària
Resum
Analitzar la influència que posseeix la dimensió afectiva en el procés d'aprendre i ensenyar ciències, en l'eficàcia docent i en el desenvolupament del professor de ciències experimentals, és un àmbit de recerca de summa importància en la formació dels professors novells. Els antecedents indiquen que la formació i el desenvolupament professional del professorat de ciències és un procés complex que afecta de forma holística a la persona i està condicionat no solament per aspectes professionals, sinó també per factors afectius i socials. Per aquest motiu, és necessari l'estudi del domini afectiu en els estudiants de les assignatures de ciències d'educació secundària obligatòria (ESO) i dels professors en formació d'aquestes matèries, ja que el desenvolupament d'actituds positives, a través del foment de sentiments i emocions favorables, facilitarà un canvi en les creences i expectatives, afavorint l'acostament de l'alumnat cap a les ciències.Paraules clau
emocions, ensenyament, aprenentatge, ciències, educació secundàriaPublicades
2015-10-06
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Ana Belén Borrachero Cortés
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.