Competència de modelització en interpretació de gràfiques funcionals
Resum
En aquest article presentem una investigació en que s'aplica el Model de Competència Matemàtica (MCM) per estudiar la competència de modelització, que es caracteritza per: tasques matemàtiques, processos i fases de la modelització. Les relacions entre aquests tres components determinen els nivells de complexitat cognitiva d'una activitat matemàtica. Els processos constitueixen el component més destacat i es desenvolupen al llarg de l'etapa escolar, a diferència de les tasques matemàtiques que es treballen a curt termini. El MCM es posa a prova en un estudi de cas d'una professora que implementa una unitat didàctica d’interpretació de gràfiques funcionals.Paraules clau
competències matemàtiques, model de competència matemàtica, modelització matemàtica, processos matemàtics, interpretació de gràfiques funcionalsPublicades
03-06-2015
Com citar
Solar Bezmalinovic, H. C., Deulofeu Piquet, J., & Azcárate Giménez, C. (2015). Competència de modelització en interpretació de gràfiques funcionals. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 33(2), 191–210. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1551
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Horacio Cristian Solar Bezmalinovic, Jordi Deulofeu Piquet, Carmen Azcárate Giménez

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.