Espais de treball geomètric sintètic i analític de professors i la seva pràctica a l'aula
Resum
En aquest treball vam mostrar els resultats d'un estudi realitzat sobre el treball matemàtic de dos professors novells en la seva pràctica a l'aula, quan les temàtiques involucren els enfocaments de geometria euclidiana sintètics i analítics. Presentem l'Espai de Treball Matemàtic (ETM) idoni de cada docent, específicament les circulacions entre les components dels plànols epistemològic i cognitiu i, el paradigma geomètric privilegiat. Els resultats proporcionen dades empíriques respecte a la pràctica docent en usar diferents mètodes geomètrics i sobre la possibilitat de complementar-los, a més, el tema es presenta com una nova dimensió d'estudi pel ETMParaules clau
treball matemàtic, paradigma geomètric, professorPublicades
2015-06-03
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Carolina Andrea Henríquez Rivas, Elisabeth Montoya Delgadillo
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.