La resolució de problemes i el desenvolupament de la flexibilitat del pensament matemàtic a l'Educació Secundària Bàsica
Resum
En la tesi es proposa una estratègia didàctica per al desenvolupament de la flexibilitat del pensament matemàtic a través de la resolució de problemes a l'Educació Secundària Bàsica.S'estudien els fonaments teòrics metodològics de la resolució de problemes i la seva funció desenvolupadora; s'analitzen diferents enfocaments del tema i es reconeix que no ha estat abordat prou el desenvolupament de la flexibilitat del pensament matemàtic en les recerques anteriors sobre el mateix. Com a resultat de les relacions essencials que es revelen en el procés de recerca s'estructura l'estratègia didàctica. Aquesta es va validar mitjançant el criteri d'experts i un quasiexperiment, per constatar si és o no factible.
Paraules clau
resolució de problemes, pensament matemàtic, flexibilitat, heurística, metacognicióPublicades
03-06-2015
Com citar
Díaz Lozada, J. A. (2015). La resolució de problemes i el desenvolupament de la flexibilitat del pensament matemàtic a l’Educació Secundària Bàsica. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 33(2), 259–260. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1750
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Jorge Antonio Díaz Lozada

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.