Aprenentatge de competències científiques versus aprenentatge de continguts específics. Una proposta d'avaluació
Resum
En aquest treball es realitza una proposta per a l'estudi de l'aprenentatge experimentat per estudiants de 12-13 anys després de l'aplicació d'una proposta d'ensenyament sobre el Model Corpuscular de la Matèria (MCM). En el marc teòric es planteja la distinció entre aprenentatge de competències i de continguts específics, i s'associa el primer al canvi de nivell d'esquemes explicatius llocs en joc per l'estudiant, mentre que el segon s'associa al canvi dels rendiments totals. El tractament estadístic de les dades es va realitzar amb un mètode multivariable usant el paquet SPSS 20.0. Els resultats mostren que l'aprenentatge de competències científiques comporta una dificultat bastant major que el de continguts específics.Paraules clau
competència científica, contingut científic, model corpuscular de la matèria, nivell explicatiu, aprenentatgePublicades
03-06-2015
Com citar
Benarroch Benarroch, A., & Núñez, G. I. (2015). Aprenentatge de competències científiques versus aprenentatge de continguts específics. Una proposta d’avaluació. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 33(2), 9–27. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1578
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Alicia Benarroch Benarroch, Graciela Inés Núñez

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.