Evolució de les competències científiques en les carreres de Bioquímica i Biotecnologia de la Universitat Nacional del Litoral, Argentina. Un estudi longitudinal
Resum
Aquest estudi està fonamentat en el marc de les proves PISA 2006 (OCDE, 2008), sobre competència científica. En la present tesi es va indagar en quina mesurada una mostra d'alumnes de les carreres de Bioquímica i Biotecnologia de la Universitat Nacional del Litoral (Argentina) adquireixen i/o desenvolupen aquesta competència durant els tres primers anys del nivell universitari (cicle bàsic). Es va realitzar el seguiment dels resultats durant els tres anys de recerca. Es van analitzar els abastos i variacions dels nivells del rendiment total en la competència científica (RTCC) i de les tres subcompetències científiques que constitueixen el RTCC (identificar qüestions científiques, ICC; explicar fenòmens científics, EFC, i utilitzar proves científiques, UPC).
Paraules clau
ciències experimentalsPublicades
Descàrregues
Drets d'autor (c) 2015 Claudia Beatriz Falicoff
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.