Formes del discurs i raonament configural d'estudiants per a mestres en la resolució de problemes de geometría
Resum
Aquest treball té com a objectiu estudiar la relació entre les formes del discurs generat pels estudiants per a mestre en resoldre problemes de geometria de provar i el raonament *configural. Analitzem les respostes de 97 estudiants per a mestre a dos problemes de provar per determinar com identificaven i relacionaven propietats geomètriques en la deducció de nous fets i propietats de les figures. Els resultats mostren tres formes del discurs generat pels estudiants per a mestre per comunicar la seva resolució: gràfic, text i una mescla dels dos; i que les formes del discurs generat no influeixen en el truncament del raonament *configural que desencadena els processos deductius.Paraules clau
coneixement de geometria, concepte configural, raonament configural, aprehensió discursiva i operativaPublicades
2015-03-03
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Francisco Clemente, Salvador Llinares
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.