Les hipòtesis de transició com eina didàctica per a l'Educació Ambiental

Autors/ores

  • Fatima Rodríguez Marín Universidad de Sevilla
  • Jorge Fernández Arroyo Universidad de Sevilla
  • Jose Eduardo García Díaz Universidad de Sevilla

Resum

En el present article hem realitzat un estudi que abordi els aspectes teòrics i pràctics relacionats amb les hipòtesis de transició dins l'àmbit de l'educació ambiental. Per això exposem l'evolució seguida fins arribar al propi concepte d'hipòtesis de transició, tant en la nomenclatura utilitzada com en el significat intern d'aquests termes. A més exemplifiquem la utilitat d'aquesta eina didàctica al desenvolupar el seu possible ús en l'àmbit de l'Educació Ambiental dins de la temàtica de l'energia i de l'aigua.

Paraules clau

hipòtesis de transició, hipòtesi de progressió, itineraris didàctics, Educació Ambiental

Biografies de l'autor/a

Fatima Rodríguez Marín, Universidad de Sevilla

Profesora Ayudante Doctora

Departamento Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales.

Universidad de Sevilla

Jorge Fernández Arroyo, Universidad de Sevilla

Profesor IES Carmen Laffón, San José de la Rinconada (Sevilla)

profesor del Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales. Universidad de Sevilla.

Jose Eduardo García Díaz, Universidad de Sevilla

Profesor del Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales. Universidad de Sevilla.

Publicades

2014-11-03

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.