Les hipòtesis de transició com eina didàctica per a l'Educació Ambiental
Resum
En el present article hem realitzat un estudi que abordi els aspectes teòrics i pràctics relacionats amb les hipòtesis de transició dins l'àmbit de l'educació ambiental. Per això exposem l'evolució seguida fins arribar al propi concepte d'hipòtesis de transició, tant en la nomenclatura utilitzada com en el significat intern d'aquests termes. A més exemplifiquem la utilitat d'aquesta eina didàctica al desenvolupar el seu possible ús en l'àmbit de l'Educació Ambiental dins de la temàtica de l'energia i de l'aigua.Paraules clau
hipòtesis de transició, hipòtesi de progressió, itineraris didàctics, Educació AmbientalPublicades
03-11-2014
Com citar
Rodríguez Marín, F., Fernández Arroyo, J., & García Díaz, J. E. (2014). Les hipòtesis de transició com eina didàctica per a l’Educació Ambiental. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 303–318. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1137
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.