"Els cinc regnes". Disseny de materials utilitzant les noves tecnologies i avaluació d'aprenentatges
Resum
La tesi realitzada ha tingut com a objectiu estudiar l'eficàcia del procés d'aprenentatge experimentat en un grup d'estudiants mitjançant una metodologia que utilitza com a recurs bàsic les Tecnologies de la informació i la comunicació, TIC, desenvolupada en grups cooperatius. En concret, s'ha investigat el nivell adquirit en les competències científica i digital a partir de la unitat didàctica Els Cinc Regnes organitzada en cinc blocs (Ésser viu, Regne Monera, Regne Protista i Virus, Regne Fongs, Regne Vegetal i Regne Animal).Paraules clau
didàctica, ciències experimentals, educacióPublicades
03-11-2014
Com citar
Pérez Buendía, C. (2014). "Els cinc regnes". Disseny de materials utilitzant les noves tecnologies i avaluació d’aprenentatges. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 693–695. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1410
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.