Concepcions del professorat universitari sobre la ciència i el seu aprenentatge i com aborden la promoció de competències científiques en la formació de futurs professors de Biologia
Resum
Aquesta investigació indaga en les concepcions d'un grup de professors universitaris xilens. El nostre objectiu va ser relacionar les seves visions sobre què és la ciència i com aquesta s'aprèn. També es va analitzar informació sobre les competències científiques que declaren promoure els docents, i la seva relació amb les concepcions assenyalades. La investigació és mixta, i mitjançant l'aplicació d'un qüestionari i la realització d'entrevistes es recull informació de les variables en estudi. Els resultats van evidenciar una relació positiva entre la visió empirista de ciència i la visió de transmissió-recepció de l'aprenentatge, també l'existència d'una relació positiva entre la visió constructivista de l'aprenentatge i la declaració del foment de competències.Paraules clau
concepcions epistemològiques, concepcions pedagògiques, competència científica, formació docent inicial, docència universitàriaPublicades
2014-03-03
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.