La importància de les habilitats cognitivolingüístiques associades a l'estudi de l'Astronomia des de la perspectiva del professorat
Resum
El treball pretén conèixer com valora el professorat de Primària i Secundària en exercici i formació una sèrie d'habilitats cognitivolingüístiques (descripció de fets/fenòmens, de models, definició...). També es pretén conèixer si els docents estableixen diferències entre les habilitats expressades genèricament i en termes astronòmics, i si hi ha diferències entre els grups de docents. Així mateixos s'analitza si els professors identifiquen i valoren aquestes habilitats en activitats concretes. Els resultats mostren que els docents valoren positivament les habilitats, apreciant diferències entre les enunciades genèricament i en termes astronòmics i entre grups de professors. Els participants tenen dificultats per identifiquen l'habilitat cognitiva-lingüística exigides en les activitats.Paraules clau
habilitats cognitivolingüístiques, Astronomia, idees dels professors, Primària, SecundàriaPublicades
2014-03-03
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.