¿Puede hablarse de consenso constructivista en la educación científica?

Autors/ores

  • D. Gil
  • Jaime Carrascosa Alís
  • Andrée Dumas-Carré
  • Carles Furió-Mas
  • Rómulo Gallego Badillo
  • A. Gené
  • Eduardo M. González
  • Jenaro Guisasola Aranzabal
  • Joaquín Martínez Torregrosa
  • Ana M. Pessoa de Carvalho
  • Julia Salinas
  • H. Tricárico
  • P. Valdés

Resum

In this paper we analyse some of the criticisms that are being made to the «constructivist paradigm» and their implications on the development of the didactic of the sciences as a theoretical body knowledge.

Publicades

13-01-1999

Com citar

Gil, D., Carrascosa Alís, J., Dumas-Carré, A., Furió-Mas, C., Gallego Badillo, R., Gené, A., … Valdés, P. (1999). ¿Puede hablarse de consenso constructivista en la educación científica?. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 17(3), 503–512. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.4077

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.