Identificación de comportamientos y características deseables del profesorado de ciencias experimentales del bachillerato
Abstract
The aim of this paper is to identify the perceptions of different groups on the variables influencing the efficiency of the experimental science teacher. The opinions of science teaching researchers, school inspectors and the teachers themselves about the behaviour and suitable characteristics of the experimental science teacher have been gathered.Published
2006-10-26
How to Cite
Brincones Calvo, I., Fuentes Martínez, A., Nieda, J., Palacios, M. J., & Otero, J. (2006). Identificación de comportamientos y características deseables del profesorado de ciencias experimentales del bachillerato. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 4(3), 209–222. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.5227
Downloads
Download data is not yet available.
Copyright (c) 2006 Isabel Brincones Calvo, A. Fuentes Martínez, Juana Nieda, Mª J. Palacios, J. Otero

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.