Identificación de comportamientos y características deseables del profesorado de ciencias experimentales del bachillerato
Resum
The aim of this paper is to identify the perceptions of different groups on the variables influencing the efficiency of the experimental science teacher. The opinions of science teaching researchers, school inspectors and the teachers themselves about the behaviour and suitable characteristics of the experimental science teacher have been gathered.Publicades
26-10-2006
Com citar
Brincones Calvo, I., Fuentes Martínez, A., Nieda, J., Palacios, M. J., & Otero, J. (2006). Identificación de comportamientos y características deseables del profesorado de ciencias experimentales del bachillerato. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 4(3), 209–222. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.5227
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2006 Isabel Brincones Calvo, A. Fuentes Martínez, Juana Nieda, Mª J. Palacios, J. Otero

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.