Diferenciación de los conceptos de masa, volumen y densidad en los alumnos de BUP, mediante estrategias de cambio conceptual y metodológico
Resum
In this paper the results of an experimental study about the differentiation of the concept, of mass (or weight), volume and density among Secondary Students, are shown. Instruction using methodological and conceptual change strategies on learning those concepts seems to be a more effective way to reach an accurate level of differentiation for those concepts.Publicades
30-10-2006
Com citar
Bullejos de la Higuera, J., & Sampedro Villasan, C. (2006). Diferenciación de los conceptos de masa, volumen y densidad en los alumnos de BUP, mediante estrategias de cambio conceptual y metodológico. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 8(1), 31–36. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.4974
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2006 J. Bullejos de la Higuera, C. Sampedro Villasan

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.