Els infants d’infantil pensen, actuen i parlen sobre el comportament de l’aire i de l’aigua
Resum
En aquest treball es planteja la construcció de models sobre temes de ciències per part de l’alumnat d’educació infantil. Es presenten activitats que tinguin la finalitat d’ajudar-los a construir models sobre l’aire i l’aigua, iniciant, així, el seu desenvolupament del pensament sistemàtic. A partir de les observacions i de les preguntes plantejades, els nens i les nenes intenten explicar les propietats i les característiques del medi que els envolta. Malgrat les expectatives inicials, treballant d’aquesta manera, s’ha aconseguit la construcció de models parcials dels fenòmens que observen a partir de la verificació de les seves hipòtesis de partida. En definitiva, es pot afirmar que des d’aquestes primeres etapes educatives és possible treballar idees científiques mitjançant la indagació guiada.Paraules clau
Educació infantil, Indagació, Models, Neurodidàctica, Pràctiques científiquesPublicades
13-12-2017
Com citar
Mazas, B., Gil-Quílez, M. J., Martínez-Peña, B., Hervás, A., & Muñoz, A. (2017). Els infants d’infantil pensen, actuen i parlen sobre el comportament de l’aire i de l’aigua. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 36(1), 163–180. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.2320
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2018 Mazas, B., Gil-Quílez, M. J., Martínez-Peña, B., Hervás, A., & Muñoz, A. (

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.