Caracterització de les concepcions de complexitat d'un grup d'investigadors de l'educació ambiental
Resum
La recerca presenta la caracterització de les concepcions de complexitat d'un grup d'investigadors d'educació ambiental (EA). L'article parteix de la hipòtesi que l'EA com a disciplina evoluciona i incorpora la complexitat. El referent teòric són les aportacions de la complexitat a l'educació ambiental (perspectiva epistemològica i ontològica). La metodologia és de caràcter descriptiu i interpretatiu amb una anàlisi de dades mixt (qualitatiu i quantitatiu). Els resultats aporten (1) àmbits, categories i subcategories que orienten l'anàlisi de les concepcions de la complexitat i (2) aportacions i reflexions sobre com s'incorpora la complexitat en el camp de l'EA i perspectives futures.Paraules clau
educació ambiental, complexitat, concepcions, paradigma, metodologia complexaPublicades
03-03-2017
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2017 Genina Calafell Subirà, Neus Banqué Martinez
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.