Contribucions d'una intervenció didàctica usant qüestions sociocientíficas per desenvolupar el pensament crític
Resum
El propòsit d'aquest estudi és presentar l'impacte d'una intervenció usant qüestions sociocientíficas per desenvolupar el pensament crític en estudiants universitaris. Es va fer un estudi quasiexperimental pretest-postest amb 56 estudiants durant 16 setmanes. La informació del pretest i postest va ser valorada des d'una anàlisi qualitativa i quantitatiu del contingut, que permet comparar el tipus de respostes dels participants una vegada finalitzada la intervenció. L'anàlisi indica que els estudiants emeten arguments més fonamentats en relació amb valorar aspectes socials de la ciència, qüestionen la informació a partir de comparació de diverses fonts i fan reflexions com a futurs docents de ciències naturals.Paraules clau
pensament crític, qüestions sociocientíficas, educació científicaPublicades
2016-06-03
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2016 Nidia Torres Merchan, Jordi Solbes
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.