Instrucció en l'ús d'esquemes per a la resolució de problemes additius a estudiants amb necessitats educatives especials
Resum
Es presenta un estudi basat en el treball de tres estudiants (17-18 anys) amb necessitats educatives especials als quals se'ls fa una instrucció directa sobre situacions i problemes aritmètics verbals de suma i resta, d'una etapa, mitjançant l'ús d'esquemes visuals. El treball té com a objectiu explorar si influeix en aquests estudiants aquest model d'implementació dels problemes. Els tres estudiants presenten tipologies diferents, per la qual cosa es tracta d'un estudi de tres casos. L'anàlisi de les dades ha mostrat influència positiva en els tres estudiants.Paraules clau
necessitats educatives especials, problemes aritmètics verbals additius, esquemesPublicades
03-03-2016
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2016 Laura Ramos, Encarnación Castro, Elena Castro-Rodríguez

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.