Coneixement del professor sobre les característiques d'aprenentatge de l'àlgebra en batxillerat
Resum
L'objectiu d'aquest estudi és avançar en la caracterització d'un dels subdominis del coneixement didàctic del contingut, en concret el coneixement de les característiques de l'aprenentatge de les matemàtiques. Amb un enfocament interpretatiu, es desenvolupa un estudi de cas amb dues professores de segon batxillerat, centrant el contingut en l'àlgebra lineal. S'aporten categories i indicadors que permeten aprofundir en aquesta caracterització.Paraules clau
coneixement de les característiques d'aprenentatge de les matemàtiques, coneixement didàctic del contingut, coneixement especialitzat del professor de matemàtiquesPublicades
03-06-2015
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Leticia Sosa Guerrero, Eric Flores-Medrano, José Carrillo Yáñez

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.