Iniciació a la recerca educativa amb estudiants de secundària: el paper de les il·lustracions en els llibres de text de Ciències
Resum
Es presenta una innovació educativa consistent a introduir a estudiants d'Educació Secundària en els rudiments de la recerca científica. Inserit en un Projecte més global, en el qual participen diverses institucions educatives, es descriu aquí el procés seguit en el desenvolupament d'una recerca oferta sobre les il·lustracions dels llibres de text de ciències. Els estudiants, que la van triar lliurement, es reuneixen periòdicament amb els responsables d'aquella per conèixer els seus objectius i col·laborar en la presa de dades, la seva anàlisi i en l'elaboració de les conclusions finals. Així mateix es valora la recerca duta a terme i es proposen línies de millora en l'ús de les il·lustracions en l'ensenyament. Els resultats finals són presentats en un Congrés en el qual es mostren els de tots els projectes elaborats.Paraules clau
innovació educativa, il·lustracions, llibres de text, projecte de recerca, ensenyament de les ciènciesPublicades
2015-03-03
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2015 Francisco Javier Perales Palacios, José Miguel Vílchez González
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.