Apropar la geodiversitat a través de les sortides de camp a l'ESO. Una investigació amb el professorat de ciències de Bizkaia
Resum
Aquest treball explora el perfil acadèmic i l'actitud sobre la geologia/geodiversitat del professorat de ciències de l'ESO, analitzant les dificultats que retreuen als docents de realitzar sortides de camp i recollint les claus positives dels que sí que les realitzen. Un estudi portat a terme en el territori històric de Bizkaia en el qual han participat un total de 84 docents. A través d'enquestes i entrevistes, i partint de la necessitat d'integrar la geodiversitat en el currículum educatiu, aquest projecte vol servir, a més, per a un major aprofitament de les zones d'alt interès geològic.Paraules clau
geodiversitat, educació secundària obligatòria, sortides de camp, professorat, currículum escolarPublicades
03-11-2014
Com citar
Zamalloa Echevarría, T., Sanz Alonso, J., Maguregi González, G., Fernández Alonso, M. D., & Echevarría Ugarte, I. (2014). Apropar la geodiversitat a través de les sortides de camp a l’ESO. Una investigació amb el professorat de ciències de Bizkaia. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 443–467. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1282
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.