Canvi en les concepcions dels docents sobre l'argumentació i el seu desenvolupament a classe de ciències
Resum
Aquest estudi mostra els canvis en les concepcions sobre els aspectes epistemològics, conceptuals, didàctics i sobre l'estructura argumentativa de cinc mestres d'educació primària que van participar en un procés de reflexió crítica sobre l'argumentació i el seu desenvolupament en classe de ciències. Per tal d'obtenir informació per a la seva anàlisi i identificació dels canvis en els quatre aspectes abans esmentats, es va aplicar a l'inici i final del procés un qüestionari. els resultats van mostrar un canvi significatiu en els components: epistemològic, conceptual i educatiu, i no tant en l'estructural. Amb aquests resultats es va ratificar la importància d'oferir espais de participació dels professors per discutir, avaluar i proposar mecanismes de millora en les seves pràctiques docents a l'aula.Paraules clau
argumentació, concepcions dels professors, ensenyament dialògica, estructura argumentativaPublicades
03-11-2014
Com citar
Ruiz Ortega, F. J., Márquez Bargalló, C., & Tamayo Alzate, O. E. (2014). Canvi en les concepcions dels docents sobre l’argumentació i el seu desenvolupament a classe de ciències. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 53–70. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.985
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.