A voltes amb el gnòmon. Buscant solucions a problemes
Resum
Són freqüents les aproximacions qualitatives i intuïtives que es fan a l'escola sobre el moviment aparent del Sol pel firmament que tracten de proporcionar a l'alumnat observacions perquè construeixi un model del sistema Sol-Terra. Aquest treball mostra la forma d'obtenir dades amb més exactitud de manera que facilitin a l'alumnat una visió més àmplia i profunda d'aquest model, que el capaciti per enfrontar-se i resoldre problemes quotidians i els pugui aplicar a diferents contextos, com el qüestionament de situacions socials en les quals intervé la llum solar.Paraules clau
Astronomia, gnòmon, trajectòria del Sol, model Sol-Terra, problemes científics, idees prèviesPublicades
03-11-2014
Com citar
Gavidia Catalán, V. (2014). A voltes amb el gnòmon. Buscant solucions a problemes. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 631–647. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1327
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.