Desenvolupament de la proposta "si es necessita més energia ... que no es facin més centrals "en un aula d'educació primària

Autors/ores

  • Antonio de Pro Bueno Universidad de Murcia
  • Francisco Javier Rodríguez Moreno

Resum

Una anàlisi dels últims programes oficials de l'educació primària posa de manifest que el tema de les fonts d'energia s'ha d'abordar en aquesta etapa educativa. Després d'utilitzar un model de planificació, es va dissenyar la proposta d'ensenyament «Si es necessita més energia ... que no es facin més centrals ». El treball presenta els resultats del seguiment de la seva posada en pràctica a partir del diari del mestre i de les respostes dels alumnes en els seus quaderns de treball. També es realitza una anàlisi de l'adquisició de competències durant el procés d'aprenentatge.

Paraules clau

educació primària, proposta d'ensenyament, fonts d'energia, aprenentatge del alumnat, competències

Biografies de l'autor/a

Antonio de Pro Bueno, Universidad de Murcia

Catedrático Universidad. Departamento de Didáctica de las Ciencias

Francisco Javier Rodríguez Moreno

Maestro. CEIP Manuel Andujar. La Carolina (Jaén)

Publicades

03-11-2014

Com citar

de Pro Bueno, A., & Rodríguez Moreno, F. J. (2014). Desenvolupament de la proposta "si es necessita més energia . que no es facin més centrals "en un aula d’educació primària. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 267–284. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1016

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.