Desenvolupament de la proposta "si es necessita més energia ... que no es facin més centrals "en un aula d'educació primària
Resum
Una anàlisi dels últims programes oficials de l'educació primària posa de manifest que el tema de les fonts d'energia s'ha d'abordar en aquesta etapa educativa. Després d'utilitzar un model de planificació, es va dissenyar la proposta d'ensenyament «Si es necessita més energia ... que no es facin més centrals ». El treball presenta els resultats del seguiment de la seva posada en pràctica a partir del diari del mestre i de les respostes dels alumnes en els seus quaderns de treball. També es realitza una anàlisi de l'adquisició de competències durant el procés d'aprenentatge.Paraules clau
educació primària, proposta d'ensenyament, fonts d'energia, aprenentatge del alumnat, competènciesPublicades
03-11-2014
Com citar
de Pro Bueno, A., & Rodríguez Moreno, F. J. (2014). Desenvolupament de la proposta "si es necessita més energia . que no es facin més centrals "en un aula d’educació primària. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 267–284. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1016
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.