L'argumentació de professors de Química en formació inicial (Pràctica Professional Docent II): un estudi de cas a Colòmbia
Resum
Des de perspectives habituals de l'educació, s'evidencia que l'argumentació ha estat reduïda a una tècnica de la didàctica de les Ciències quan, en realitat, es tracta d'una mica més complex. Per aquesta raó, es fa necessari estudiar i comprendre les formes d'argumentació dels professors de Química en formació inicial, ja que són ells els que juguen un paper determinant en el foment de l'argumentació en els estudiants. La premissa que es defensa en aquesta tesi és que un professor de Química que aprèn a argumentar ensenya perquè s'aprengui argumentant, la qual cosa pot afavorir canvis rellevants en les pràctiques escolars.Paraules clau
argumentació, didàctica de la Química, formació de professorsPublicades
03-11-2014
Com citar
Archila, P. A. (2014). L’argumentació de professors de Química en formació inicial (Pràctica Professional Docent II): un estudi de cas a Colòmbia. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 705–706. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1530
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.