L'argumentació de professors de Química en formació inicial (Pràctica Professional Docent II): un estudi de cas a Colòmbia

Autors/ores

  • Pablo Antonio Archila Universidad Distrital Francisco José de Caldas Université Lumière Lyon2

Resum

Des de perspectives habituals de l'educació, s'evidencia que l'argumentació ha estat reduïda a una tècnica de la didàctica de les Ciències quan, en realitat, es tracta d'una mica més complex. Per aquesta raó, es fa necessari estudiar i comprendre les formes d'argumentació dels professors de Química en formació inicial, ja que són ells els que juguen un paper determinant en el foment de l'argumentació en els estudiants. La premissa que es defensa en aquesta tesi és que un professor de Química que aprèn a argumentar ensenya perquè s'aprengui argumentant, la qual cosa pot afavorir canvis rellevants en les pràctiques escolars.

Paraules clau

argumentació, didàctica de la Química, formació de professors

Publicades

03-11-2014

Com citar

Archila, P. A. (2014). L’argumentació de professors de Química en formació inicial (Pràctica Professional Docent II): un estudi de cas a Colòmbia. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 705–706. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1530

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.