Preconcepcions i actituds del professorat de Magisteri davant la incorporació en la seva docència de competències per a la sostenibilitat

Autors/ores

  • M.Angeles Ull Universidad de Valencia
  • Albert Piñero Universidad de Valencia
  • M.Pilar Martínez Agut Universidad de Valencia
  • Pilar Aznar Minguet Universidad de Valencia

Resum

S'ha realitzat un estudi empíric amb una mostra de professors de Magisteri de la Universitat de València per analitzar les seves preconcepcions i actituds respecte a la incorporació de la sostenibilitat en la docència de les seves assignatures. La metodologia utilitzada conforma una estructura descriptiu-exploratòria i avaluativa basada en un disseny d'enquesta. Les dades objectius ens permeten conèixer la situació del professorat en relació a la introducció de la sostenibilitat en les titulacions de Mestre d'Educació Infantil i Mestre d'Educació Primària, i el desenvolupament de competències per a la sostenibilitat pertinents.

Paraules clau

competències, sostenibilitat, professorat, Educació Infantil, Educació Primària

Biografies de l'autor/a

M.Angeles Ull, Universidad de Valencia

Profesora Titular de Bioquímica y Biología Molecular adscrita al Dpto. del mismo nombre de la Facultad de Ciencias Biológicas y a la ERI de Estudios de Sostenibilidad de la Universidad de Valencia.

 

Albert Piñero, Universidad de Valencia

Doctor en Sociología y Profesor contratado del Dpto. de Sociología y Antropología Social de la Universidad de Valencia y adscrito a la ERI de Estudios de Sostenibilidad

M.Pilar Martínez Agut, Universidad de Valencia

Doctora en Pedagogía y Profesora Asociada en el Dpto. de Teoría de la Educación de la Universidad de Valencia y adscrita a la ERI de Estudios de Sostenibilidad

Pilar Aznar Minguet, Universidad de Valencia

Catedrática de Teoría de la Educación adscrita al Dpto. de Teoría de la Educación de la Facultad de Filosofía y Ciencias de la Educación de la Universidad de Valencia

Publicades

2014-06-03

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.