Estratègies d'aprenentatge i motivació en la resolució de problemes aritmètic-algebraics. Un estudi amb alumnat d'Educació Secundària Obligatòria

Autors/ores

  • Javier Gascó Chavarri Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibertsitatea

Resum

Aquesta investigació pretén contribuir a dilucidar les relacions entre el procediment de resolució de problemes aritmètic-algebraics, les estratègies d'aprenentatge i la motivació per a les Matemàtiques. L'estudi es realitza amb alumnat d'Educació Secundària Obligatòria (ESO).

Paraules clau

educació matemàtica, educació secundària, problemes algebraics, estratègies d'aprenentatge, motivació

Biografia de l'autor/a

Javier Gascó Chavarri, Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibertsitatea

Departamento de Didáctica de la Matemática y las Ciencias Experimentales.

Profesor Ayudante.

Publicades

03-06-2014

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.