Estratègies d'aprenentatge i motivació en la resolució de problemes aritmètic-algebraics. Un estudi amb alumnat d'Educació Secundària Obligatòria
Resum
Aquesta investigació pretén contribuir a dilucidar les relacions entre el procediment de resolució de problemes aritmètic-algebraics, les estratègies d'aprenentatge i la motivació per a les Matemàtiques. L'estudi es realitza amb alumnat d'Educació Secundària Obligatòria (ESO).Paraules clau
educació matemàtica, educació secundària, problemes algebraics, estratègies d'aprenentatge, motivacióPublicades
03-06-2014
Com citar
Gascó Chavarri, J. (2014). Estratègies d’aprenentatge i motivació en la resolució de problemes aritmètic-algebraics. Un estudi amb alumnat d’Educació Secundària Obligatòria. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(2), 293–294. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1391
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.