La investigació-acció en didàctica de les ciències: perspectiva des de les revistes espanyoles d'educació

Autors/ores

  • María Jesús Romera Iruela Departamento de Teoría e Historia de la Educación, Facultad de Educación, Universidad Complutense de Madrid

Resum

En aquest article s'elabora un marc conceptual de la investigació-acció en educació i s'ofereix el desenvolupament que aquesta modalitat d'investigació ha tingut en la Didàctica de les Ciències, a través de la identificació dels articles publicats en les revistes d'educació espanyoles i l'anàlisi dels seus continguts. S'aporta el perfil personal, social i cognitiu d'aquesta línia de recerca i la incidència que ha tingut la investigació-acció espanyola a la Didàctica de les Ciències, en la pràctica docent, en la formació del professorat i en el seu desenvolupament professional.

Paraules clau

investigació-acció, Didàctica de les Ciències, formació de professors, pràctica docent, enfocament documental

Biografia de l'autor/a

María Jesús Romera Iruela, Departamento de Teoría e Historia de la Educación, Facultad de Educación, Universidad Complutense de Madrid

Profesora Titular del Departamento de Teoría e Historia de la Educación, Facultad de Educación, Universidad Complutense

Publicades

03-03-2014

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.