Una aproximación empírica a través de las relaciones Ciencia-Tecnología- Sociedad (CTS, en estudiantes de secundaria y universitarios valencianos
Resum
The study reveals the Science -Technology -Society (STS) outlooks of high school students and university students. The VOSTS inventory (Aikenhead et al., 1989) was used to reflect The STS beliefs, positions and literacy. The outcomes of the study point to the need of introducing new concepts and attitudes, emphasizing epistemology, information and cognition.Publicades
13-01-1995
Com citar
Borreguero, P., & Rivas, F. (1995). Una aproximación empírica a través de las relaciones Ciencia-Tecnología- Sociedad (CTS, en estudiantes de secundaria y universitarios valencianos. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 13(3), 363–370. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.4256
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 1995 P. Borreguero, F. Rivas

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.