La coordinació de les aproximacions com KDU del concepte de límit quan els i les estudiants per professorat anticipen les seves respostes
Resum
L’objectiu és examinar en quina mesura la identificació de la coordinació de les aproximacions en el domini i el rang d’una funció és considerat un avançament conceptual (KDU; Simon, 2006) en la comprensió del concepte de límit d’una funció pel futur professorat. 25 estudiants per ser mestres de matemàtiques a l’ESO van anticipar respostes d’estudiants de batxillerat a problemes sobre límits d’una funció que mostraven diferents característiques de la comprensió i van posar problemes per sostenir el progrés conceptual dels i de les estudiants. Els resultats mostren que identificar la coordinació de les aproximacions en el domini i el rang com un KDU va permetre al futur professorat considerar progressions en l’aprenentatge i fer-ne les seves propostes d’ensenyament.Paraules clau
Coneixement del professorat, Concepte de límit funcional, Anticipació de respostes, Key Development Understanding (KDU)Publicades
2017-12-13
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Drets d'autor (c) 2018 Fernández, C., Sánchez-Matamoros, G., Moreno, M., & Callejo, M. L
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.