Les emocions en l'ensenyament

Autors/ores

  • Vicente Mellado Jiménez Universidad de Extremadura
  • A. Belén Borrachero Universidad de Extremadura
  • María Brígido Universidad de Extremadura
  • Lina V. Melo Universidad de Extremadura
  • M. Antonia Dávila Universidad de Extremadura
  • Florentina Cañada Universidad de Extremadura
  • Et al .

Resum

En la primera part de l'article, s'incideix en la importància de l'estudi de les emocions des de la didàctica de les ciències, així com en la necessitat d'establir programes d'intervenció metacognitivos i metaemocionales, tant en l'aprenentatge com en la formació del professorat, perquè alumnes i professors puguin conèixer les seves emocions, controlar-les i autorregularlas. En la segona part, ens centrem en les emocions en el coneixement didàctic del contingut del professorat de ciències, incloent alguns resultats tant del diagnòstic emocional del professorat, segons diferents variables, com del programa d'intervenció de la Universitat d'Extremadura.

Paraules clau

emocions, ensenyament de les ciències, coneixement didàctic del contingut

Biografia de l'autor/a

Vicente Mellado Jiménez, Universidad de Extremadura

Catedrático de Didáctica de las Ciencias Experimentales

Publicades

2014-11-03

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.