Coneixement dels estudiants per mestre quan interpreten respostes d'estudiants de primària a problemes de divisió-mesura
Resum
L'objectiu d'aquesta investigació és indagar en el coneixement especialitzat de contingut matemàtic d'estudiants per mestre (EPM) sobre problemes de divisió-mesura. Els EPM van respondre a dos qüestionaris en els que van resoldre dos problemes de divisió-mesura i van interpretar respostes donades per alumnes de primària. Un alt percentatge d'EPM van resoldre amb èxit els dos problemes, però pocs van ser capaços d'interpretar de manera adequada les respostes dels alumnes de primària quan empraven un procediment correcte alternatiu a la divisió. Els resultats obtinguts ofereixen als formadors referències inicials sobre els coneixements dels EPM sobre problemes de divisió-mesura i sobre l'ús que fan d'aquests coneixements en una de les seves tasques professionals: interpretar les respostes dels alumnes.Paraules clau
coneixement especialitzat de contingut matemàtic, estudiants per mestre, problemes de divisió-mesuraPublicades
2014-11-03
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.