La competència en alimentació. un marc de referència per a l'educació obligatòria
Resum
En aquest article es presenta un marc teòric de referència per a desenvolupar la competència en alimentació en l'educació obligatòria. Els plantejaments seguits per a la seva elaboració impliquen sortir inicialment del context escolar i situar-se en la vida diària per a conèixer quina és la situació actual en la nostra societat. D'aquesta manera es pot ressaltar quins aspectes són els més necessaris i en quins es detecten majors mancances, per incidir especialment en ells. A partir de la definició i delimitació del context es caracteritza la competència en alimentació que un ciutadà hauria posseir. Com a resultat es descriu el marc de referència per al seu desenvolupament en l'educació obligatòria, organitzat al voltant de set dimensions: els aliments, el funcionament del cos pel que fa a la nutrició, cuinar, conrear i elaborar els aliments, comprar aliments, menjar en companyia, la activitat física i el descans.Paraules clau
ensenyament en context, competència en alimentació, educació obligatòriaPublicades
03-11-2014
Com citar
España, E., Cabello Garrido, A., & Blanco López, Ángel. (2014). La competència en alimentació. un marc de referència per a l’educació obligatòria. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 611–629. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1080
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.