Com millorar l'educació científica de primària a Espanya des del currículum oficial? Suggeriments a partir d'una anàlisi curricular comparatiu al voltant de les finalitats i continguts de la ciència escolar
Resum
Es compara el currículum de ciències espanyol en educació primària (ensenyaments mínims nacionals) amb els d'Anglaterra i EE. UU., i es fan propostes de millora. A les finalitats proposem la inclusió de nocions de naturalesa de la ciència i èmfasi en la ciència recreativa. Per els continguts, suggerim una revisió general per un panell d'experts en cadascuna de les matèries de ciències i la seva didàctica, una major sistematització de cada contingut al llarg dels tres cicles i una millor articulació dels continguts amb la resta de diferents elements curriculars.Paraules clau
alfabetització científica, currículum de ciències, educació científica comparada, educació primària
Publicades
03-11-2014
Com citar
Criado García-Legaz, A. M., & Cruz-Guzmán, M. (2014). Com millorar l’educació científica de primària a Espanya des del currículum oficial? Suggeriments a partir d’una anàlisi curricular comparatiu al voltant de les finalitats i continguts de la ciència escolar. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(3), 249–266. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.1069
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.