Ordinadors a l'aula: estem preparats els professors?
Resum
Integrar les TIC a les aules de Física i Química suposa un gran repte i els factors involucrats són molts i complexos. El problema fonamental rau en com s'utilitzen les TIC per part dels estudiants i, en això, tenen un paper molt important l'escola i l'ús que els professors fan d'elles. Hem realitzat una investigació amb 138 professors de Física i Química per analitzar com utilitzen les TIC en el seu treball d'aula, la percepció que tenen sobre com les utilitzen seus alumnes i les dificultats que sorgeixen en tractar i integrar les TIC en el treball d'aula. Els resultats mostren que les TIC s'utilitzen poc i que el seu ús genera incertesa en molts professors, per el que es pot concloure que cal una formació que faciliti la seva integració a les aules.Paraules clau
TIC, formació del professor, ordinador a l'aula, didàctica de la ciènciaPublicades
03-06-2014
Com citar
Gómez Crespo, M. A., Cañas Cortazar, A., Gutiérrez Julián, M., & Martín-Díaz, M. (2014). Ordinadors a l’aula: estem preparats els professors?. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(2), 239–250. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.939
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.