Projecte de formació del professorat universitari de Ciències, Matemàtiques i Tecnologia, en les metodologies d'Aprenentatge Basat en Problemes i Projectes
Resum
En aquest treball presentarem el disseny i implementació del programa Eragin de la UPV/EHU, de formació del professorat universitari en metodologies actives d'ensenyament. Es presentaran les bases teòriques del programa, el disseny de formació, les dificultats trobades, i les qüestions que ens plantegem de cara al futur. Els resultats que s'han obtingut sobre la valoració del programa per part dels participants i sobre el canvi didàctic del professorat són esperançadors pel que fa a l'efectivitat del disseny de formació basat en la mentoria. En el seu conjunt, aquests resultats ens animen a pensar que es tracta d'un programa de formació capaç de respondre als reptes i compromisos socials de la nostra Universitat.Paraules clau
formació del professorat universitari, mentoria, aprenentatge basat en problemes i projectes, coneixement didàctic del contingutPublicades
03-06-2014
Com citar
Garmendia Mujika, M., Barragués Fuentes, J. I., Zuza Elosegi, K., & Guisasola Aranzabal, J. (2014). Projecte de formació del professorat universitari de Ciències, Matemàtiques i Tecnologia, en les metodologies d’Aprenentatge Basat en Problemes i Projectes. Enseñanza De Las Ciencias. Revista De investigación Y Experiencias didácticas, 32(2), 113–129. https://doi.org/10.5565/rev/ensciencias.911
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.